loading...

خرید بک لینک تضمینی و ارزان قوی و با کیفیت

بازدید : 325
دوشنبه 25 مرداد 1400 زمان : 22:51


14 نوع بک لینک: خوب ، بد و بهترین


کسب بک لینک بخش مهمی از یک برنامه SEO موثر است. پیوندها به موتورهای جستجو بک لینک قوی می گویند که سایتی به رسمیت شناخته شده ، مورد اعتماد است و بنابراین شایسته کسب رتبه برتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است. اما فقط تعداد بک لینک ها نیست که برای موتورهای جستجو جذاب است. همچنین انواع بک لینک است.

بسته به نوع پیوند ، بک لینک ها سطوح متفاوتی از تأثیرگذاری بر رتبه بندی موتورهای جستجو و نتایجی را که می توانید از بدست آوردن آنها مشاهده کنید ، دارند. به بقیه این پست انواع مختلف بک لینک ها را بررسی می کند ، ارزش آنها را توضیح می دهد و نکاتی را در مورد چگونگی به دست آوردن با ارزش ترین و موثرترین بک لینک ارائه می دهد.
3 فاکتور که بر ارزش پیوند تأثیر می گذارد

قبل از اینکه لیست کاملی از انواع بک لینک را مرور کنیم ، مهم است که بفهمیم چه چیزی پیوند را با ارزش می کند. همانطور که در بالا ذکر شد ، بک لینک همه یکسان ایجاد نمی شوند. عوامل گوناگونی وجود دارد که می تواند بک لینک ها را بیشتر از بقیه ارزشمند کند ، همچنین برخی از آنها لینک را برای SEO بسیار بد می کنند.

3 عامل اصلی که بر ارزش پیوند تأثیر می گذارد شامل موارد زیر است:
1. اقتدار سایت پیوند دادن

ارزشمندترین انواع بک لینک از وب سایت های با کیفیت تهیه می شود. پیوندهای سایتهایی که به عنوان منابع معتبر شناخته شده اند ، نسبت به پیوندهای سایتهای بی کیفیت و کمتر شناخته شده ، سیگنالهای مثبت بیشتری به موتورهای جستجو ارسال می کنند.
ارزشمندترین انواع بک لینک از وب سایت های با کیفیت تهیه می شود. برای توییت کلیک کنید

برای تعیین قدرت یک سایت (و ارزش پیوند) ، به رتبه الکسا سایت پیوند دهنده نگاه کنید . هر چه رتبه Alexa سایت پیوند دهنده بهتر (یعنی پایین تر) باشد ، پیوند برای SEO بهتر است. سایتهایی که رتبه الکسای پایینی دارند معتبرتر از سایتهایی با رتبه الکسا بالا هستند. با استفاده از ابزار مال الکسا نمای کلی سایت می توانید رتبه Alexa یک سایت را بررسی کنید به

انواع بک لینک معتبر
2. آیا وضعیت را دنبال کنید بدون وضعیت دنبال کنید

وقتی ناشری پیوندی را به وب سایت خود اضافه می کند ، می تواند از کد HTML برای پیوند "یا دنبال کردن" یا "عدم دنبال کردن" استفاده کند.

پیوندهای زیر را به موتورهای جستجو اطلاع دهید و ارزش SEO را به پیوندها نشان دهند.
عدم پیوندهای پیگیری شده به موتورهای جستجو می گوید که پیوندها را نادیده بگیرند و ارزش SEO کمتری به آنها بدهند.

از آنجا که پیوندهای پیگیری شده سیگنال های بهتری به موتورهای جستجو ارسال می کنند ، از لینک های پیگیری نشده ارزشمندتر هستند. شما می خواهید پیوندهای سایت شما مانند موارد زیر کدگذاری شود. با این حال ، پیوند بدون پیگیری همچنان می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد.
از آنجا که پیوندهای پیگیری شده سیگنال های بهتری به موتورهای جستجو ارسال می کنند ، از لینک های پیگیری نشده ارزشمندتر هستند. برای توییت کلیک کنید

برای اطلاع از پیوندی که فالو می کند یا دنبال نمی شود ، می توانید از برنامه افزودنی ساده NoFollow Chrome استفاده کنید تا به راحتی کد پیوند را بررسی کنید.
پسوند پیوندها را دنبال کنید


Google و لوگوی Google علائم تجاری ثبت شده Google LLC هستند که با مجوز استفاده می شوند.


3. محل پیوند در محل

وب سایت ها در بخش هایی راه اندازی شده اند و میزان پیوندی که با ارزش است ممکن است تحت تأثیر قسمتی که در آن ظاهر می شود قرار گیرد.

با ارزش ترین پیوندها در محتوای اصلی سایت قرار می گیرند. پیوندها وقتی در سرصفحه ، پاورقی یا نوار کناری صفحه ظاهر می شوند ، ارزش یکسانی از موتورهای جستجو دریافت نمی کنند. این یک عامل مهم است که باید در هنگام ایجاد بک لینک با کیفیت بالا در نظر داشته باشید. به دنبال ایجاد پیوندهایی باشید که در محتوای اصلی یک سایت گنجانده شود.
بهترین انواع بک لینک

اکنون که می دانید چه چیزی بک لینک ها را با ارزش می کند ، بیایید لیستی از بهترین بک لینک ها برای SEO را بررسی کنیم. با یادگیری نحوه ایجاد بک لینک ، اینها استراتژی هایی هستند که بهترین نتایج SEO طولانی مدت را ارائه می دهند به
بک لینک های تحریریه

بهترین انواع پیوندها در SEO از نامهای تحریریه ناشی می شود. ذکر سرمقاله زمانی است که وب سایت دیگری در قسمتی از محتوای با کیفیت به وب سایت شما مراجعه کرده و به آن پیوند می دهد. یک بک لینک سرمقاله ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ذکر منبع از شرکت شما یا چیزی از محتوای شما به عنوان منبع اطلاعات
از وب سایت خود به عنوان منبعی برای اطلاعات بیشتر استفاده کنید
از وب سایت خود به عنوان خالق اینفوگرافیک نام ببرید
شامل وب سایت یا محتوای خود در یک جمع بندی پیوند
مصاحبه با شخص مرتبط با وب سایت شما

بهترین انواع پیوندها در SEO از نامهای تحریریه ناشی می شود. برای توییت کلیک کنید

نحوه دریافت بک لینک تحریریه:

بازاریابی محتوا قوی ایجاد کنید
محتوای باکیفیت و همیشه سبز ایجاد کنید که به عنوان منبع اصلی عمل کند.
محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید که سایت های دیگر بخواهند در مورد آن صحبت کنند.
محتوایی را منتشر کنید که وب سایت و نام تجاری شما را به عنوان یک رهبر پیشرو در صنعت شما نشان دهد تا سایت های دیگر بخواهند از شما استناد ، منبع و مصاحبه کنند.

از ماتریس کلمات کلیدی رقابتی الکسا برای یافتن کلمات کلیدی و موضوعات محبوبی که هنوز در مورد آنها ننوشته اید استفاده کنید. برای یافتن موضوعات پرطرفدار که می توانید در وب سایت خود بنویسید ، محبوبیت کلمات کلیدی را در نظر بگیرید به

کلمات کلیدی را برای پیوندهای با ارزش پیدا کنید
پیوندهای وبلاگ نویسی مهمان

ارسال مهمان راه دیگری برای به دست آوردن بک لینک های ارزشمند است. هنگامی که شما با یک پست مهمان به یک وب سایت، شما اغلب اجازه شامل یک پیوند سرمقاله در محتوای خود را. این نوع بک لینک ها راهی مطمئن برای ایجاد اعتماد و اقتدار از طریق سایر نشریات تأثیرگذار هستند.

چگونه می توان از لینک های وبلاگ نویسی مهمان استفاده کرد: لیستی از سایت های وبلاگ نویسی مهمان ایجاد کنید و در وبلاگ نویسی مهمان تسلط داشته باشید .
پیوندهای نمایه کسب و کار

در بیشتر موارد ، هنگامی که یک نمایه آنلاین برای یک تجارت ایجاد می کنید ، می توانید پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید. این پیوندها در لیست مشاغل ، شبکه های رسانه های اجتماعی و فهرستهای خاص صنعت به موتورهای جستجو نشان می دهد که یک وب سایت تاسیس شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

نحوه دریافت بک لینک نمایه کسب و کار: در صنعت خود پروفایل هایی در دایرکتوری های معروف یا سایتهای مرور (مانند Yellow Pages ، Yelp ، Foursquare ، Capterra و غیره) ایجاد کنید. یا از سرویسی مانند Synup یا Yext استفاده کنید که نمایه هایی را برای شما ایجاد و مدیریت می کند.
پیوندهای وبینار

ایجاد یک منبع ارزشمند در سایت شما اغلب سایت های دیگر را تشویق می کند که به آن لینک دهند. یک محتوا با ارزش بالا که اغلب منجر به پیوند می شود ضبط وبینار است. سایر سایتها اغلب به وبینارهای مارک دیگر در سایت خود پیوند می دهند یا حتی آنها را درج می کنند که منجر به پیوندها و نام تجاری می شود.

نحوه دریافت بک لینک وبینار: وبینارهای خود را با قرار دادن آنها به عنوان ضبط شده در وب سایت خود ، هدف خود قرار دهید تا افراد بتوانند از آنها دیدن کرده و به آنها لینک دهند. از تبلیغات وبلاگ برای جلب توجه به ضبط وبینار استفاده کنید و سایتهای وبلاگ نویسی مهمان را پیدا کنید که ممکن است علاقه مند به استفاده از وبینار به عنوان منبع در سایت خود باشند.
پیوندهای ابزار رایگان

راه دیگر برای پیوند دادن سایت ها به چیزی با ارزش در سایت شما ، ارائه یک ابزار رایگان است. یک ابزار رایگان می تواند یک ابزار اساسی (مانند ماشین حساب وام خودرو) یا یک نسخه کوچک از ابزار پولی (مانند ابزارهای Alexa's Overview Site و Audli Overlap ) باشد. اگر ابزارها به اندازه کافی ارزشمند باشند ، دیگران در محتوای خود به آنها پیوند می دهند. بعلاوه ، در نسخه های رایگان ابزارهای پولی ، می توانید فراخوان به اقدامات را برای ثبت نام در محصول/خدمات کامل که علاوه بر آگاهی باعث کسب درآمد می شود ، اضافه کنید.

سایت های مشابه را پیدا کنید ابزار بک لینک رایگان

نحوه دریافت بک لینک ابزار رایگان: یک ابزار ساده یا نسخه رایگان از ابزار پولی خود ایجاد کنید. از ابزار همپوشانی مخاطب الکسا برای یافتن سایت هایی که مخاطبان مشابهی دارند که علاقمند به استفاده از ابزار شما هستند ، استفاده کنید و از وبلاگ نویسی مهمان برای ارتباط با سایت ها استفاده کنید و ببینید آیا آنها مایل به استفاده از ابزار رایگان شما هستند.
انواع خوب بک لینک

انواع دیگری از بک لینک ها وجود دارند که به اندازه موارد ذکر شده در بالا ارزش ندارند ، اما همچنان می توانند از پروفایل کلی پیوند شما پشتیبانی کرده و به افزایش SEO شما کمک کنند.
بک لینک های قدردانی

بک لینک تصدیقی زمانی است که یک وب سایت با اشاره به رابطه یا حمایت ، به یک وب سایت اشاره می کند و به آن پیوند می دهد. این پیوندها معمولاً محتوای زیادی در رابطه با نام تجاری یا آنچه انجام می دهند ندارند ، و در عوض ، ذکرهای ساده ای هستند که:

نشان دهید که مارک کمک مالی کرده است
نشان دهید که شخصی از برند در رویدادی صحبت می کند یا از آن حمایت می کند
شامل توصیفی برای مارک وب سایت پیوند دهنده باشد

نحوه دریافت بک لینک های قدردانی: از Alexa's Competitor Backlink Checker استفاده کنید تا بک لینک هایی را پیدا کنید که رقبایتان از آن ترافیک دریافت می کنند. سایتهایی را که در آنها بک لینک تأیید شده است شناسایی کنید و در محتوای آن سایتها مکانهایی را جستجو کنید که بتوانید همین کار را انجام دهید.

پیدا کردن بک لینک رقبا
پیوندهای زیستی مهمان پست

در برخی موارد ، سایتهای وبلاگ نویسی مهمان اجازه نمی دهند یا نمی توانند پیوندی به سایت نویسنده در قسمت اصلی محتوا وارد کنند. در عوض ، آنها به نویسنده اجازه می دهند پیوندی را در بیوگرافی نویسنده درج کند. در حالی که به اندازه یک پیوند در متن پست ارزشمند نیست ، پیوندهای زیستی همچنان می توانند به مجموعه پیوندهای وب سایت ارزش افزوده کنند.

نحوه دریافت پیوندهای زیستی مهمان: از همان استراتژی های ارسال مهمان که در بالا ذکر شد استفاده کنید و همچنین تجزیه و تحلیل بک لینک را در مورد رقبای خود انجام دهید تا ببینید کجا پیوندهای پست مهمان را بدست آورده اند.
بک لینک ها

راه ایجاد بک لینک با ارائه ارزش به سایت های دیگر از طریق نشان های مارک دار است. نشان تجاری یک جایزه است که یک برند ایجاد می کند و به عنوان نماد وضعیت به سایت های دیگر می دهد. به عنوان مثال ، می توانید لیستی از سایت های برتر یا بهترین مارک هایی که در سایت شما منتشر شده اند ایجاد کنید و سپس به هر یک از مارک های موجود در لیست نشان دهید تا بتوانند وضعیت سایت خود را نشان دهند. برای ایجاد پیوند ، پیوندی به مقاله مربوط به نشان درج می کنید.
انواع بک لینک ها


اعتبار: مامان ترسناک



نحوه دریافت بک لینک: به دنبال گروهی از سایت ها باشید که بتوانید با هم واجد شرایط باشید و برای شناسایی آنها یک نشان ایجاد کنید. برای یافتن سایت های مشابه ، از ابزار همپوشانی مخاطب الکسا برای شناسایی گروه هایی از سایت ها که تم ها و مخاطبان مشترکی دارند استفاده کنید.


14 نوع بک لینک: خوب ، بد و بهترین


کسب بک لینک بخش مهمی از یک برنامه SEO موثر است. پیوندها به موتورهای جستجو بک لینک قوی می گویند که سایتی به رسمیت شناخته شده ، مورد اعتماد است و بنابراین شایسته کسب رتبه برتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است. اما فقط تعداد بک لینک ها نیست که برای موتورهای جستجو جذاب است. همچنین انواع بک لینک است.

بسته به نوع پیوند ، بک لینک ها سطوح متفاوتی از تأثیرگذاری بر رتبه بندی موتورهای جستجو و نتایجی را که می توانید از بدست آوردن آنها مشاهده کنید ، دارند. به بقیه این پست انواع مختلف بک لینک ها را بررسی می کند ، ارزش آنها را توضیح می دهد و نکاتی را در مورد چگونگی به دست آوردن با ارزش ترین و موثرترین بک لینک ارائه می دهد.
3 فاکتور که بر ارزش پیوند تأثیر می گذارد

قبل از اینکه لیست کاملی از انواع بک لینک را مرور کنیم ، مهم است که بفهمیم چه چیزی پیوند را با ارزش می کند. همانطور که در بالا ذکر شد ، بک لینک همه یکسان ایجاد نمی شوند. عوامل گوناگونی وجود دارد که می تواند بک لینک ها را بیشتر از بقیه ارزشمند کند ، همچنین برخی از آنها لینک را برای SEO بسیار بد می کنند.

3 عامل اصلی که بر ارزش پیوند تأثیر می گذارد شامل موارد زیر است:
1. اقتدار سایت پیوند دادن

ارزشمندترین انواع بک لینک از وب سایت های با کیفیت تهیه می شود. پیوندهای سایتهایی که به عنوان منابع معتبر شناخته شده اند ، نسبت به پیوندهای سایتهای بی کیفیت و کمتر شناخته شده ، سیگنالهای مثبت بیشتری به موتورهای جستجو ارسال می کنند.
ارزشمندترین انواع بک لینک از وب سایت های با کیفیت تهیه می شود. برای توییت کلیک کنید

برای تعیین قدرت یک سایت (و ارزش پیوند) ، به رتبه الکسا سایت پیوند دهنده نگاه کنید . هر چه رتبه Alexa سایت پیوند دهنده بهتر (یعنی پایین تر) باشد ، پیوند برای SEO بهتر است. سایتهایی که رتبه الکسای پایینی دارند معتبرتر از سایتهایی با رتبه الکسا بالا هستند. با استفاده از ابزار مال الکسا نمای کلی سایت می توانید رتبه Alexa یک سایت را بررسی کنید به

انواع بک لینک معتبر
2. آیا وضعیت را دنبال کنید بدون وضعیت دنبال کنید

وقتی ناشری پیوندی را به وب سایت خود اضافه می کند ، می تواند از کد HTML برای پیوند "یا دنبال کردن" یا "عدم دنبال کردن" استفاده کند.

پیوندهای زیر را به موتورهای جستجو اطلاع دهید و ارزش SEO را به پیوندها نشان دهند.
عدم پیوندهای پیگیری شده به موتورهای جستجو می گوید که پیوندها را نادیده بگیرند و ارزش SEO کمتری به آنها بدهند.

از آنجا که پیوندهای پیگیری شده سیگنال های بهتری به موتورهای جستجو ارسال می کنند ، از لینک های پیگیری نشده ارزشمندتر هستند. شما می خواهید پیوندهای سایت شما مانند موارد زیر کدگذاری شود. با این حال ، پیوند بدون پیگیری همچنان می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد.
از آنجا که پیوندهای پیگیری شده سیگنال های بهتری به موتورهای جستجو ارسال می کنند ، از لینک های پیگیری نشده ارزشمندتر هستند. برای توییت کلیک کنید

برای اطلاع از پیوندی که فالو می کند یا دنبال نمی شود ، می توانید از برنامه افزودنی ساده NoFollow Chrome استفاده کنید تا به راحتی کد پیوند را بررسی کنید.
پسوند پیوندها را دنبال کنید


Google و لوگوی Google علائم تجاری ثبت شده Google LLC هستند که با مجوز استفاده می شوند.


3. محل پیوند در محل

وب سایت ها در بخش هایی راه اندازی شده اند و میزان پیوندی که با ارزش است ممکن است تحت تأثیر قسمتی که در آن ظاهر می شود قرار گیرد.

با ارزش ترین پیوندها در محتوای اصلی سایت قرار می گیرند. پیوندها وقتی در سرصفحه ، پاورقی یا نوار کناری صفحه ظاهر می شوند ، ارزش یکسانی از موتورهای جستجو دریافت نمی کنند. این یک عامل مهم است که باید در هنگام ایجاد بک لینک با کیفیت بالا در نظر داشته باشید. به دنبال ایجاد پیوندهایی باشید که در محتوای اصلی یک سایت گنجانده شود.
بهترین انواع بک لینک

اکنون که می دانید چه چیزی بک لینک ها را با ارزش می کند ، بیایید لیستی از بهترین بک لینک ها برای SEO را بررسی کنیم. با یادگیری نحوه ایجاد بک لینک ، اینها استراتژی هایی هستند که بهترین نتایج SEO طولانی مدت را ارائه می دهند به
بک لینک های تحریریه

بهترین انواع پیوندها در SEO از نامهای تحریریه ناشی می شود. ذکر سرمقاله زمانی است که وب سایت دیگری در قسمتی از محتوای با کیفیت به وب سایت شما مراجعه کرده و به آن پیوند می دهد. یک بک لینک سرمقاله ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ذکر منبع از شرکت شما یا چیزی از محتوای شما به عنوان منبع اطلاعات
از وب سایت خود به عنوان منبعی برای اطلاعات بیشتر استفاده کنید
از وب سایت خود به عنوان خالق اینفوگرافیک نام ببرید
شامل وب سایت یا محتوای خود در یک جمع بندی پیوند
مصاحبه با شخص مرتبط با وب سایت شما

بهترین انواع پیوندها در SEO از نامهای تحریریه ناشی می شود. برای توییت کلیک کنید

نحوه دریافت بک لینک تحریریه:

بازاریابی محتوا قوی ایجاد کنید
محتوای باکیفیت و همیشه سبز ایجاد کنید که به عنوان منبع اصلی عمل کند.
محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید که سایت های دیگر بخواهند در مورد آن صحبت کنند.
محتوایی را منتشر کنید که وب سایت و نام تجاری شما را به عنوان یک رهبر پیشرو در صنعت شما نشان دهد تا سایت های دیگر بخواهند از شما استناد ، منبع و مصاحبه کنند.

از ماتریس کلمات کلیدی رقابتی الکسا برای یافتن کلمات کلیدی و موضوعات محبوبی که هنوز در مورد آنها ننوشته اید استفاده کنید. برای یافتن موضوعات پرطرفدار که می توانید در وب سایت خود بنویسید ، محبوبیت کلمات کلیدی را در نظر بگیرید به

کلمات کلیدی را برای پیوندهای با ارزش پیدا کنید
پیوندهای وبلاگ نویسی مهمان

ارسال مهمان راه دیگری برای به دست آوردن بک لینک های ارزشمند است. هنگامی که شما با یک پست مهمان به یک وب سایت، شما اغلب اجازه شامل یک پیوند سرمقاله در محتوای خود را. این نوع بک لینک ها راهی مطمئن برای ایجاد اعتماد و اقتدار از طریق سایر نشریات تأثیرگذار هستند.

چگونه می توان از لینک های وبلاگ نویسی مهمان استفاده کرد: لیستی از سایت های وبلاگ نویسی مهمان ایجاد کنید و در وبلاگ نویسی مهمان تسلط داشته باشید .
پیوندهای نمایه کسب و کار

در بیشتر موارد ، هنگامی که یک نمایه آنلاین برای یک تجارت ایجاد می کنید ، می توانید پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید. این پیوندها در لیست مشاغل ، شبکه های رسانه های اجتماعی و فهرستهای خاص صنعت به موتورهای جستجو نشان می دهد که یک وب سایت تاسیس شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

نحوه دریافت بک لینک نمایه کسب و کار: در صنعت خود پروفایل هایی در دایرکتوری های معروف یا سایتهای مرور (مانند Yellow Pages ، Yelp ، Foursquare ، Capterra و غیره) ایجاد کنید. یا از سرویسی مانند Synup یا Yext استفاده کنید که نمایه هایی را برای شما ایجاد و مدیریت می کند.
پیوندهای وبینار

ایجاد یک منبع ارزشمند در سایت شما اغلب سایت های دیگر را تشویق می کند که به آن لینک دهند. یک محتوا با ارزش بالا که اغلب منجر به پیوند می شود ضبط وبینار است. سایر سایتها اغلب به وبینارهای مارک دیگر در سایت خود پیوند می دهند یا حتی آنها را درج می کنند که منجر به پیوندها و نام تجاری می شود.

نحوه دریافت بک لینک وبینار: وبینارهای خود را با قرار دادن آنها به عنوان ضبط شده در وب سایت خود ، هدف خود قرار دهید تا افراد بتوانند از آنها دیدن کرده و به آنها لینک دهند. از تبلیغات وبلاگ برای جلب توجه به ضبط وبینار استفاده کنید و سایتهای وبلاگ نویسی مهمان را پیدا کنید که ممکن است علاقه مند به استفاده از وبینار به عنوان منبع در سایت خود باشند.
پیوندهای ابزار رایگان

راه دیگر برای پیوند دادن سایت ها به چیزی با ارزش در سایت شما ، ارائه یک ابزار رایگان است. یک ابزار رایگان می تواند یک ابزار اساسی (مانند ماشین حساب وام خودرو) یا یک نسخه کوچک از ابزار پولی (مانند ابزارهای Alexa's Overview Site و Audli Overlap ) باشد. اگر ابزارها به اندازه کافی ارزشمند باشند ، دیگران در محتوای خود به آنها پیوند می دهند. بعلاوه ، در نسخه های رایگان ابزارهای پولی ، می توانید فراخوان به اقدامات را برای ثبت نام در محصول/خدمات کامل که علاوه بر آگاهی باعث کسب درآمد می شود ، اضافه کنید.

سایت های مشابه را پیدا کنید ابزار بک لینک رایگان

نحوه دریافت بک لینک ابزار رایگان: یک ابزار ساده یا نسخه رایگان از ابزار پولی خود ایجاد کنید. از ابزار همپوشانی مخاطب الکسا برای یافتن سایت هایی که مخاطبان مشابهی دارند که علاقمند به استفاده از ابزار شما هستند ، استفاده کنید و از وبلاگ نویسی مهمان برای ارتباط با سایت ها استفاده کنید و ببینید آیا آنها مایل به استفاده از ابزار رایگان شما هستند.
انواع خوب بک لینک

انواع دیگری از بک لینک ها وجود دارند که به اندازه موارد ذکر شده در بالا ارزش ندارند ، اما همچنان می توانند از پروفایل کلی پیوند شما پشتیبانی کرده و به افزایش SEO شما کمک کنند.
بک لینک های قدردانی

بک لینک تصدیقی زمانی است که یک وب سایت با اشاره به رابطه یا حمایت ، به یک وب سایت اشاره می کند و به آن پیوند می دهد. این پیوندها معمولاً محتوای زیادی در رابطه با نام تجاری یا آنچه انجام می دهند ندارند ، و در عوض ، ذکرهای ساده ای هستند که:

نشان دهید که مارک کمک مالی کرده است
نشان دهید که شخصی از برند در رویدادی صحبت می کند یا از آن حمایت می کند
شامل توصیفی برای مارک وب سایت پیوند دهنده باشد

نحوه دریافت بک لینک های قدردانی: از Alexa's Competitor Backlink Checker استفاده کنید تا بک لینک هایی را پیدا کنید که رقبایتان از آن ترافیک دریافت می کنند. سایتهایی را که در آنها بک لینک تأیید شده است شناسایی کنید و در محتوای آن سایتها مکانهایی را جستجو کنید که بتوانید همین کار را انجام دهید.

پیدا کردن بک لینک رقبا
پیوندهای زیستی مهمان پست

در برخی موارد ، سایتهای وبلاگ نویسی مهمان اجازه نمی دهند یا نمی توانند پیوندی به سایت نویسنده در قسمت اصلی محتوا وارد کنند. در عوض ، آنها به نویسنده اجازه می دهند پیوندی را در بیوگرافی نویسنده درج کند. در حالی که به اندازه یک پیوند در متن پست ارزشمند نیست ، پیوندهای زیستی همچنان می توانند به مجموعه پیوندهای وب سایت ارزش افزوده کنند.

نحوه دریافت پیوندهای زیستی مهمان: از همان استراتژی های ارسال مهمان که در بالا ذکر شد استفاده کنید و همچنین تجزیه و تحلیل بک لینک را در مورد رقبای خود انجام دهید تا ببینید کجا پیوندهای پست مهمان را بدست آورده اند.
بک لینک ها

راه ایجاد بک لینک با ارائه ارزش به سایت های دیگر از طریق نشان های مارک دار است. نشان تجاری یک جایزه است که یک برند ایجاد می کند و به عنوان نماد وضعیت به سایت های دیگر می دهد. به عنوان مثال ، می توانید لیستی از سایت های برتر یا بهترین مارک هایی که در سایت شما منتشر شده اند ایجاد کنید و سپس به هر یک از مارک های موجود در لیست نشان دهید تا بتوانند وضعیت سایت خود را نشان دهند. برای ایجاد پیوند ، پیوندی به مقاله مربوط به نشان درج می کنید.
انواع بک لینک ها


اعتبار: مامان ترسناک



نحوه دریافت بک لینک: به دنبال گروهی از سایت ها باشید که بتوانید با هم واجد شرایط باشید و برای شناسایی آنها یک نشان ایجاد کنید. برای یافتن سایت های مشابه ، از ابزار همپوشانی مخاطب الکسا برای شناسایی گروه هایی از سایت ها که تم ها و مخاطبان مشترکی دارند استفاده کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
<
پیوندهای روزانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 40
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 375
  • بازدید ماه : 1776
  • بازدید سال : 2906
  • بازدید کلی : 9432